10 Los Mejores Cursos De Gestión De Experiencia De Clientes en Línea

"This post contains affiliate links, which means that if you click on them and make a purchase, I may receive a small fee at no extra cost to you."

Primer plano del iPhone mostrando la aplicación Udemy y el portátil con la libretaHay miles de cursos y clases en línea que te ayudarán a mejorar tus habilidades de Gestión De Experiencia De Clientes  y a obtener tu certificado de Gestión De Experiencia De Clientes.

En este artículo del blog, nuestros expertos han reunido una lista de los 10 mejores cursos, tutoriales, programas de formación, clases y certificaciones de Gestión De Experiencia De Clientes que están disponibles en línea ahora mismo.

Hemos incluido solo aquellos cursos que cumplen con nuestros estándares de alta calidad. Hemos dedicado mucho tiempo y esfuerzo a reunir todo esto para ti. Estos cursos son adecuados para todos los niveles: principiantes, estudiantes intermedios y expertos.

A continuación, te presentamos estos cursos y lo que pueden ofrecerte.

10 Mejores Cursos De Gestión De Experiencia De Clientes en Línea

1. Curso de Udemy “Customer Service, Customer Support, And Customer Experience” de Alex Genadinik La mejor opción

“Customer service, customer support, and customer experience training. Loyal clients through world-class customer service”

En el momento de escribir este artículo más de 26228+ personas han realizado este curso y han dejado más de 605+ comentarios.

Contenido del curso
Introduction and a warm welcome to this course on great customer service
Customer service fundamentals
Dealing with angry clients as part of your customer service
Using positive language in your customer support interactions
Delighting customers
Active listening skills as part of good customer service
Adding your unique voice and personality to make your products more engaging
Customer support email ticketing automation software
Emotional intelligence in customer support and when selling
Online reviews – listening and getting insights despite hurtful comments
Customer Development and Lean Startup methodologies through customer outreach
Using a customer feedback form for customer support
Conclusion

Haz clic aquí para obtener un 95 % de descuento, el descuento se aplicará automáticamente cuando hagas clic

2. Curso de Udemy Customer Experience Management (CX): MASTERCLASS 2022 de Manos Filippou

#1 Customer Experience Management Course. Discover The Art Of A Client-Centric Culture. Customer Journey. B2B. B2C.

En el momento de escribir este artículo más de 13460+ personas han realizado este curso y han dejado más de 2523+ comentarios.

Contenido del curso
INTRODUCTION
UPDATE – CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT (CX) IN A NEW WORLD
CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT (CX): CHEAT SHEET FOR BUSY PROFESSIONALS
A SIMPLE CUSTOMER EXPERIENCE (CX) EXAMPLE TO GET YOU STARTED
THE BENEFITS OF DELIVERING A GREAT CX
BEST PRACTICES FOR CX LEADERS
A SIMPLE FRAMEWORK TO DESIGN A CUSTOMER EXPERIENCE
VALUABLE CX INSIGHTS YOU NEED TO KNOW
CUSTOMER EXPERIENCE PITFALLS TO AVOID
TYPES OF CUSTOMER JOURNEY MAPS
COMMON CUSTOMER JOURNEY MAPPING MISTAKES TO AVOID
CUSTOMER EXPERIENCE (CX) VARIABLES
HOW TO MEASURE AND ANALYZE CUSTOMER EXPERIENCE
TWO BUILDING BLOCKS OF CUSTOMER EXPERIENCE YOU SHOULD NOT IGNORE
EVALUATE YOUR CX STRATEGY BY ASKING THESE QUESTIONS
WHY CUSTOMERS USUALLY GO BACK TO A BUSINESS?
MAIN CAUSES OF BAD CX & WHAT YOU CAN DO ABOUT IT
PRACTICAL CX STRATEGIES TO AMAZE YOUR CUSTOMERS
PRACTICAL CX STRATEGIES USING TECHNOLOGY
OLD SCHOOL CX METHODS VS NEW TECHNOLOGIES
HOW THE COVID-19 PANDEMIC CHANGED THE WORLD AND WHAT TO DO NEXT
HOW TO CREATE MEMORABLE CUSTOMER EXPERIENCES EVEN POST-COVID-19
HERE IS WHY CUSTOMER EXPERIENCE SHOULD BECOME YOUR #1 PRIORITY
RESOURCES/HELPFUL LINKS
2020 – CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT (CX) TRAINING
BONUS: EXCLUSIVE FOR MY STUDENTS

Haz clic aquí para obtener un 95 % de descuento, el descuento se aplicará automáticamente cuando hagas clic

3. Curso de Udemy Customer Retention: Maximise Your Profits de Customer Core

“How CRM, Customer Care, Customer Service, Customer Satisfaction, and Customer Experience will 10X your profits.”

En el momento de escribir este artículo más de 8018+ personas han realizado este curso y han dejado más de 179+ comentarios.

Contenido del curso
Introduction
WHERE ARE WE NOW
GET YOUR COMPANY ON BOARD
STRATEGIES & TACTICS
MONITOR & MEASURE
CONCLUSION & ACTION STEPS

Haz clic aquí para obtener un 95 % de descuento, el descuento se aplicará automáticamente cuando hagas clic

4. Curso de Udemy Customer Experience & Service: Gain Devoted Customers de “Expert Academy, Lahcen Bouya”

“How To Enhance Customer Experiences, Delight Customers & Increase Sales”

En el momento de escribir este artículo más de 4894+ personas han realizado este curso y han dejado más de 62+ comentarios.

Contenido del curso
Delighted & Devoted Customers? What’s All This About?
Make It Easy
Delight Your Customers
From ‘Delighted’ To ‘Devoted’
Keeping It All Going

Haz clic aquí para obtener un 95 % de descuento, el descuento se aplicará automáticamente cuando hagas clic

5. Curso de Udemy Using Customer Experience to Grow Your Customer Base de “Dianne Denton, MBA”

How Superior Customer Experience (vs. Customer Service) & Customer-centric Pivot Can Increase Customer Traffic & Revenue

En el momento de escribir este artículo más de 3855+ personas han realizado este curso y han dejado más de 79+ comentarios.

Contenido del curso
Understanding Customer Experience
The Customer Journey
Customer Behavior
Making an Impact Through Customer Experience
Soliciting Feedback
Best Practices for Review Responses
Further Improving Your Value to Customers

Haz clic aquí para obtener un 95 % de descuento, el descuento se aplicará automáticamente cuando hagas clic

6. Curso de Udemy Grow Your Business Using Net Promoter Score® de Kushal Dev

The only Net Promoter Score® course that has the power to transform your business into a customer centric one

En el momento de escribir este artículo más de 3230+ personas han realizado este curso y han dejado más de 76+ comentarios.

Contenido del curso
Introduction and Why Net Promoter Score®?
The Fundamentals of Net Promoter Score
Listen to the Voice of Customer
Quick Wins and Big Bets
Best Practices and Tips
Get Help to Kickstart NPS® in your business

Haz clic aquí para obtener un 95 % de descuento, el descuento se aplicará automáticamente cuando hagas clic

7. Curso de Udemy Omnichannel Customer Experience Management (CX) de Dana Mando

How To Create A Seamless Customer Experience In An Omnichannel Ecosystem

En el momento de escribir este artículo más de 2935+ personas han realizado este curso y han dejado más de 978+ comentarios.

Contenido del curso
The Rise Of The Multichannel Customer
How Omnichannel Is Changing Retail: A Look At Recent Shopping Trends
Development Of An Omnichannel Customer Experience Management Strategy
Know Your Customer (KYC)
Implement Consistency Across Channels
Technology Utilization & Integration
Address Your Organization’s Structure
Build Strong Relationships With Your Customer

Haz clic aquí para obtener un 95 % de descuento, el descuento se aplicará automáticamente cuando hagas clic

8. Curso de Udemy Customer Experience Management Essentials de Roel Leijten

Learn How To Measure And Improve Customer Loyalty

En el momento de escribir este artículo más de 2346+ personas han realizado este curso y han dejado más de 292+ comentarios.

Contenido del curso
Introduction
Building the Customer Journey
Measurement
Improvement
Internal Selling
Two more things
Supplementary Material

Haz clic aquí para obtener un 95 % de descuento, el descuento se aplicará automáticamente cuando hagas clic

9. Curso de Udemy The Ultimate Customer Experience Course (3 In 1) de “Expert Academy, Lahcen Bouya”

“Deliver A ‘Branded’ Customer Experience, Build Loyalty & Maximize Profits (Taught By 2 Award Winning Experts)”

En el momento de escribir este artículo más de 2139+ personas han realizado este curso y han dejado más de 69+ comentarios.

Contenido del curso
Course Series Foundation – Customer Experience Management
Course 1 – Brand Purpose & Leadership
How To Create A Great Purpose
How To Be A Purposeful Leader
Course 1 Conclusion – Brand Purpose & Leadership
Course 2 – Brand Promise & Customer Loyalty
Using Infectious Communication
Distinctive Customer Experience
Continuous Innovation
Course 2 Conclusion – Brand Promise & Customer Loyalty
Course 3 – Brand Purpose & Employee Alignment
Distinctive Employee Experience
Experience Measurement
Course 3 Conclusion – Brand Purpose & Employee Alignment
Course Series Conclusion – Grow Your Business With A Purpose

Haz clic aquí para obtener un 95 % de descuento, el descuento se aplicará automáticamente cuando hagas clic

10. Curso de Udemy Customer Experience Management Blueprint de “Janne Ohtonen, PhD”

Learn How To Create A Profitable and Cost-Effective Customer Experience Strategy with These Practical Tools and Lectures

En el momento de escribir este artículo más de 1900+ personas han realizado este curso y han dejado más de 382+ comentarios.

Contenido del curso
Why Customer Experience Blueprint Is Key To your Business Success?
How to Create a Customer Experience Blueprint?
Understanding Customer Wants & Needs & Expectations
Leveraging Customer Attitudes & Emotions & Psychology
Writing customer personas to engage employees
Using Outcome Based Segmentation
Involving customers in Customer Experience Blueprint Design
Take Action with Customer Experience Blueprint
COURSE MATERIALS FOR DOWNLOAD

Haz clic aquí para obtener un 95 % de descuento, el descuento se aplicará automáticamente cuando hagas clic

Estas son algunas de las preguntas más frecuentes sobre el aprendizaje de Gestión De Experiencia De Clientes

¿Cuánto tiempo se tarda en aprender Gestión De Experiencia De Clientes?

La respuesta a la pregunta «¿cuánto tiempo se tarda en aprender Gestión De Experiencia De Clientes?» es… depende. Cada persona tiene unas necesidades diferentes y cada una tiene un contexto determinado, por lo que depende de cada persona.

Piensa en estas preguntas: ¿Para qué quieres aprender Gestión De Experiencia De Clientes? ¿Cuál es tu punto de partida? ¿Eres principiante o tienes experiencia en Gestión De Experiencia De Clientes? ¿Cuánto puedes practicar? ¿1 hora al día? ¿40 horas a la semana? Echa un vistazo a este curso sobre Gestión De Experiencia De Clientes.

¿Es fácil o difícil aprender Gestión De Experiencia De Clientes?

Aprender Gestión De Experiencia De Clientes no es difícil para la mayoría de las personas. ¡Echa un vistazo a este curso sobre cómo aprender Gestión De Experiencia De Clientes en poco tiempo!

¿Cómo puedo aprender Gestión De Experiencia De Clientes rápidamente?

La forma más rápida de aprender Gestión De Experiencia De Clientes es adquirir primero este curso de Gestión De Experiencia De Clientes y luego practicar lo aprendido siempre que puedas. Incluso si solo practicas 15 minutos al día. La constancia es la clave.

¿Dónde puedo aprender Gestión De Experiencia De Clientes?

Si quieres descubrir y aprender Gestión De Experiencia De Clientes, Udemy te ofrece la mejor plataforma para aprender Gestión De Experiencia De Clientes. ¡Consulta este curso sobre cómo aprender Gestión De Experiencia De Clientes en poco tiempo